Best Flytting Gjennomsnittet Ekspert Rådgiver


Den Moving Average Cross Expert Advisor Den glidende gjennomsnittskorset er en av de mest populære grunnleggende handelsstrategiene. Den bruker to eller flere bevegelige gjennomsnitt av forskjellige perioder for å bestemme retningen av trenden. Når det raskere bevegelige gjennomsnittet (e) er over det langsommere bevegelige gjennomsnittet (e), åpnes en lang posisjon, og omvendt for en kort posisjon. Det bevegelige gjennomsnittskorset utmerker seg under lange, vedvarende trender som en middels lang handelsstrategi. Strategier basert på det bevegelige gjennomsnittskorset har alltid blitt ofte forespurt av våre kunder, og derfor tilbyr vi den bevegelige, gjennomsnittlige kryssekspertrådgiver. Du kan nå kjøpe denne populære ekspertrådgiveren for over 50 av tidligere 45, deluxe Moving Average Cross ekspertrådgiver er nå bare 19,95 Opptil 3 Flytte Gjennomsnittlig Linjer. Bruk to bevegelige gjennomsnitt, eller legg til en tredjedel for å filtrere ut langsiktige trender. Flytte gjennomsnittstyper. Enkelt. Eksponentiell. Glatt eller Lineærvektet. Prisdata. Velg mellom Lukk, Åpne, Høy, Lav, Median, Typisk eller Vektet Lukk. Shift. Skift de bevegelige gjennomsnittslinjene fremover eller bakover. Flere tidsrammer. Hvert glidende gjennomsnitt kan settes til enhver tidsramme for diagrammer. Money Management - Lotstørrelsen beregnes automatisk slik at maksimal risiko per handel er begrenset til en prosentandel av egenkapitalen. Trailing Stop Break Selv Stopp - Juster automatisk stoppet mens handelen beveger seg inn i profitt. Angi minimumsgevinstnivå, trinnvis stopp i trinn og mer Daglig handelstimer - Begrens intradaghandelen til de timene som markedet er mest aktiv. Du kan eventuelt lukke alle åpne bestillinger på slutten av dagen. Manuell bestillingskontroll - Plasser manuelle ordrer på diagrammet ditt med en spesifisert handelskommentar, og MA Cross EA vil spore stoppetapet og lukke ordren automatisk på et motsatt kryss. Kjør en gang per bar eller hvert kryss. Velg hvor ofte du vil kontrollere bestillingsåpnings - og lukkevilkårene. Du kan handle på hvert kryss, eller bare på slutten av hver bar. Lukk på kryss - Lukk den nåværende åpnede posisjonen på et glidende gjennombrudd i motsatt retning. Hvis deaktivert, vil ordrer kun lukkes ved stoppstopp eller manuelt. Robust. Full feilhåndtering og varsling, prøv på krav og mye mer. Fullt kompatibel med ECN og 5-siffermeglere. Varsler - Velg mellom lydvarsler, den innebygde varslingsdialogen, e-postvarsler eller varsler som sendes til smarttelefonen din. Du kan kjøpe Moving Average Cross EA umiddelbart for bare 19.95. To ganger kan to bevegelige gjennomsnitt brukes til å lage en forexstrategi (EA for MT4) med disse reglene: Kjøp når den korte perioden glidende gjennomsnitt er over den lange perioden glidende gjennomsnitt. Selg når Den lange perioden glidende gjennomsnitt er over den korte perioden glidende gjennomsnittet På den følgende grafen fra MetaTrader Terminal er den gule linjen det korte perioden glidende gjennomsnitt (Periode9) og den røde linjen er det lange glidende gjennomsnittet (Period18). Analysere grafen kan vi omskrive handelsregler eller valutasignaler som: Kjøp når den gule linjen ligger over den røde linjen Selg når den gule linjen er under den røde linjen I stedet for å bruke lang tid på å kode denne forexstrategien, med Molanis Strategy Builder Du kan opprette et handelsdiagram som representerer den bevegelige gjennomsnittlige strategien i løpet av minutter. Bare dra og slipp to tekniske analyseblokker, en Kjøp blokk og en Selg blokk. Koble dem og sett blokkparametrene for å få et diagram som følgende: Dette handelsdiagrammet har to handelsbaner. Den venstre er uthevet. Den går fra START-blokken til END-blokken. Man kan lese det som: Kjøp 1 mye EURCAD (med 100 pip Ta fortjeneste og 50 pip Stop Loss) når den korte perioden glidende gjennomsnitt (9) ligger over den lange perioden glidende gjennomsnitt (18). Husk å lese handelsdiagrammet i motsatt retning til handelsflyten. Den riktige handelsbanen kan leses som: Selg 1 mye EURCAD (med 100 pip Ta fortjeneste og 50 pip Stop Loss) når den lange perioden glidende gjennomsnittet (18) er over det korte glidende gjennomsnittet (9). Generering av MQL-koden for MetaTrader med bare ett klikk På handelsdiagrammenyen, klikk på Generer MQL4-kode for å få MQL4-kodevinduet. Molanis Strategy Builder lar deg åpne din ekspertrådgiver direkte med MetaTrader eller lagre den som en MQ4-fil. Ikke gå glipp av videoopplæringen vår på grunnlag av glidende gjennomsnitt. Ble med i okt 2013 Status: Medlem 167 Innlegg Hei andre Forex Factory medlemmer, Jeg bruker allerede Forex Factory tjenester i flere måneder, men det er bare nylig at Ive begynner å bruke forumet. Og jeg er imponert over Ubuntu-følelsen som deles av mange av dere. For dette, alle mine komplimenter. Hvis du i all ærlighet vet at du ikke deler denne følelsen av at jeg er fordi vi ikke er nøl med å hoppe over denne tråden. Dette vil bare spare all tid og energi. Takk på forhånd. Hvis jeg vil spørre deg om hjelp, tror jeg at en kort introduksjon er på plass. Du kan ringe meg ved mitt vanlige online-navn Frietzak. Jeg bor i Nederland og jeg er på skrivningstidspunktet 19 år gammel. Vennligst la dette ikke være i noen form en gyldig unnskyldning for min oppførsel, ideer eller forestillinger. Jeg er en entreprenør og selvstendig næringsdrivende, og ikke gå i skole lenger. For å unngå forvirring bestemte jeg meg for å ikke fortsette å studere etter at studien ble fullført. Dette var et bevisst valg som jeg fortsatt er 100 overbevist om at det var det riktige valget. Etter å ha deltatt på en online privat Forex kurs, min Forex kunnskap sakte økende, men jeg vet også at jeg ikke er der ennå. Og det er en av grunnene til at jeg liker å gå på dette eventyret sammen med deg. Ive utviklet sammen med min programmør en ekspertrådgiver basert på mine ideer og en av mine medstudenter. Denne ekspertrådgiveren er hovedsakelig laget fordi jeg hadde problemer med å kontrollere mine følelser når det var penger på spill. Nok snakk om meg. La oss snakke om EA og hvordan det fungerer. Prinsippet om EA er ganske enkelt. EA bruker et glidende gjennomsnitt og beregner basert på den valgte tidsrammen hver 1M, 5M, 15M, 30M, 1H, 4H, daglig, ukentlig eller månedlig graden av vinkelen på linjen. Når graden oppfyller forhåndsinnstilt verdi, blir det automatisk tatt en stilling. Systemet er utformet slik at det i det minste skal fungere i teorien på hver tidsramme. EA har flere tilpasningsalternativer og er innenfor systemet tilpassbart til din egen ide. For eksempel bruker jeg systemet på en daglig tidsramme på 21 forskjellige par. Men jeg er ganske sikker på at dette ikke er det beste alternativet. Derfor vil jeg gjerne se med deg for de beste innstillingene. Følgende opsjoner er i EA: - Lotterisiko som tilgjengelig for egenkapital dividert av risikodivisjon - Fast lotestørrelse (Deaktiverer Lotrisiko) - Stopptap - Ta fortjeneste - EMA-periode - Skift - MA-metode - Anvendt pris - Vinkelkoeffisient - Bruk Trigger Linjer som en del av åpne kriterier - Lukk handel med endring av Triggerline - Lukk handel med vinkelkoeffisient reversering - Lukk hvis vinkelen er flat i baren lukk - Lukk bestillinger midtlinje hvis vinkelen vender tilbake - Innledende SL-flytnivå for å flytte SL til - Bruk Trailing Stop Loss-flytte stopper hver xx-pips - Begrens handel til fastsatte tidspunkter (brukt MT4 meglertid) - Mins før nyheter for å utføre følgende handlinger - Legg til stopptap ta fortjeneste før nyheter til tapshandlinger - Lukk handler i fortjeneste før nyheter - Dont Åpne bransjer før nyheter Hver av disse alternativene kan slås på eller av. Fordi EA bruker en live feed for å spore røde nyheter, tester EA med en strategi tester litt vanskeligere. Jeg har lagt til i vedlegget de historiske dataene for nyhetene av 2013 som må plasseres i mappen quotMT4testerfilesquot. Når du kjører EA i strategi testeren, må du manuelt angi forskyvningen mellom GMT og MT4 (positiv hvis MT4 foran GMT og omvendt) (ikke glem å justere for sommertid hvis nødvendig for perioden du kjører). For å beskytte aktivet tilbyr jeg hver og en av dere minst en seriell kode til 2014.08.31. Serienummeret er: 04gp-RvYg-NUd2-HXaS Det er ganske mulig at jeg glemte å fortelle deg noen ting. Skulle dette være tilfelle, vær så snill å adressere dette, så jeg kan reagere så snart som mulig med riktig tilbakemelding. Har du spørsmål, kan du spørre dem. Jeg vil legge til i mitt neste innlegg, de andre historiske dataene fra 2013. Takk for din dyrebare tid, og jeg beklager eventuelle misbruk av engelsk grammatikk. Hei, Dette er et flott system. Jeg har også gjort et system som ligner på deg før. Jeg vil gjerne legge til mine anbefalinger. i stedet for å laste opp kalendere, hvorfor du ikke automatiserer kalenderen. Jeg er sikker på at du lurer på hvor mulig det er. Ja, det er noen sakkyndige rådgivere som har kalendere 1. Du kan ringe funksjon fra kalenderen indikatoren, vennligst følg lenken forexfactoryshowthread. phpt326551. eller 2. Du kan legge til kalenderen ved hjelp av kalenderen API på noen av nettstedene og fora. Håper det vil være av. Takk for din kommentar. Resultatene som er oppnådd med EA er fortsatt vicissitudinous, og jeg er derfor fortsatt opptatt med å lete etter de beste innstillingene. Også takk for din anbefaling, men jeg er ikke sikker på om vi forstår hverandre godt nok. Systemet som du beskriver i din anbefaling er allerede implementert i EA. Historiske data fra 2013 er spesielt utviklet for testing av EA tidligere, fordi det ser ut til at nettsteder og fora ikke tilbyr en lang periode med historiske data. (Ofte er det ikke for mer enn 2 til 3 måneder siden.) Er dette det du mente Hei Fredkam, Takk for din kommentar Resultatene som er oppnådd med EA er fremdeles vicissitudinous, og jeg er derfor fortsatt opptatt med å lete etter de beste innstillingene. Også takk for din anbefaling, men jeg er ikke sikker på om vi forstår hverandre godt nok. Systemet som du beskriver i din anbefaling er allerede implementert i EA. Historiske data fra 2013 er spesielt utviklet for testing av EA tidligere, fordi det ser ut til at nettsteder og fora ikke tilbyr en lang periode med historiske data. (Ofte er det ikke mer enn.) Takk for at du deler EA. Kan jeg vite hvor mye avkastning du samler per måned, på denne Lær å handle, er viktig. Hold bias-forsterkningen din til side. Frietzak, jeg er interessert i din innsats her. Jeg har alltid vært til fordel for EAs, da jeg tror dem er den beste måten å få følelser helt ut av markedet. Handel må være kaldt, beregnet og logisk, og en EA tillater det. Å være en trendhandler, Jeg har også lenge tenkt på ideen om å bruke bevegelige gjennomsnittlige hellingsvinkler for å starte posisjoner, da det i hovedsak betyr at trenden er fast etablert, tror jeg. Det er sagt at jeg ikke legger mye i strategistesten. i fremover testing med. Takk for din interesse for EA. Jeg legger merke til at vi deler de samme tankene. Som veldig godt beskrevet i artikkelen som tilbys av MAM. Trader er ekspertens arbeid på en ekte konto og modellering i Strategy Tester forskjellig fra hverandre. Forskjellen består i at m odeling anser ikke avslag for å utføre ordrer og krever det som skjer i den reelle handel. Din hjelp er mer enn velkommen. Alt er nytt for meg. Skal jeg anta at du kommer tilbake med tilbakemelding på denne tråden når du har funnet noe Takk på forhånd for din hjelp og jeg gleder meg til samarbeidet. Hei Turtlefan, Takk for din interesse for EA. Jeg merker at vi deler de samme tankene. Som meget godt beskrevet i artikkelen som tilbys av MAM. Trader, er ekspertens arbeid på en reell konto og modellering i Strategy Tester forskjellig fra hverandre. Forskjellen består i at modellering ikke anser avslag for å utføre ordrer og krever det som skjer i den virkelige handel. Din hjelp er mer enn velkommen. Alt er nytt for meg. Skal jeg anta at du kommer tilbake med tilbakemelding på denne tråden når du har funnet noe.

Comments

Popular posts from this blog

Forexpros Markeder Danmark

Forex Mt4 Indikator Nedlasting

Forex Trading Verk Anmeldelser